Za 15. obljetnicu tvrtke…

Vizije, ciljevi i ustrajnost. Poduzetnik početnik od mladosti je fasciniran liječenjem vodom. Viziju da svako kućanstvo treba imati zdravu vodu pratio je jasan cilj postati tržišni lider. “U početku je najviše šačica ljudi vjerovala u mene i moju ideju. Mnogi su me prozvali ludom. Ali uvijek sam čvrsto vjerovao u svoj razvoj i svoju viziju zdrave vode, riskirao sve i ustrajao na svom putu,” prisjeća se Schriefl prvih dana. On je doista popunio prazninu na tržištu. Danas se širom svijeta koristi oko 100.000 uređaja. Aquavital je očigledan broj 1 u fizičkoj obradi vode.

Marketing putem umrežavanja. U početku su bili vizija i izvrstan proizvod – i naravno premali marketinški budžet. Dakle, bile su potrebne nekonvencionalne mjere da se afirmira. A budući da je Leo Schriefl nekonvencionalan u svakom pogledu, razvio je vlastiti sustav. Marketing putem umrežavanja. Slavne osobe i influenceri koji koriste i promoviraju njegov proizvod. “Tobias Moretti, Thomas Sykora, Roland Düringer, Heinz Kinigartner, Renate Götschl, Marc Webber i mnogi drugi zadovoljni su kupci Aquavitala koji su mi puno pomogli da povećam svijest o svojim proizvodima”, kaže Schriefl.

Nagrade, inovacije i izvozna ofenziva. Schriefl je nemiran duh u najboljem smislu. Brojne nagrade – uključujući i one od Ministarstva života i Ministarstva gospodarstva – nisu značile da će poduzetnik počivati na lovorikama. Baš suprotno. Nastavio je istraživati i ulagati u inovacije. Primjerice, etablirao se u arapskoj regiji s opremom gigantske skijaške dvorane u Dubaiju i opremio imanje omanskog sultana. Od tada je Aquvital stalni igrač u Ujedinjenim Arapskim Emiratima (UAE) na vjerojatno najvećem gradilištu na svijetu. “U najboljim vremenima izvozili smo u 42 zemlje. Prije nekoliko godina odlučili smo se povući iz istočne Europe zbog prijeteće ekonomske krize. Od tada smo se jako koncentrirali na njemačko govorno područje i Arapske Emirate. Pogotovo tamo gdje je voda  je rijetka roba, oslanjamo se na najviše razine kvalitete, koje razvijamo sa strašću za svaki zadatak, bez obzira koliko velik, kao što je skijaška dvorana usred pustinje,” nastavlja Schriefl.

Društvena obveza.  Unatoč priči o uspjehu svoje tvrtke, Schriefl nikada nije zaboravio da i sam dolazi iz skromne sredine i stoga je također predan društvenim pitanjima.

ZLATNO izdanje za obljetnicu.  Za svoju 15. obljetnicu, Aquavital je u sklopu sajma “The Big 5” u Dubaiju lansirao vrhunski magnet od limete s Megaspinom u GOLD izdanju. “Već dugo postoji potražnja za premium modelom. Petnaestu godišnjicu smo iskoristili kao priliku da predstavimo ovo ZLATNO izdanje. Kao zahvalu našim kupcima i prijateljima, izvučena su tri GOLD Edition uređaja. Radujemo se sljedećih 15 godina zdrave vode s Aquavitalom,” zaključuje Schriefl.